Toimitus- ja palveluehdot

Näitä palveluehtoja sovelletaan Balans3 Oy (Myyjä) ja Asiakkaan väliseen kauppaan Asiakkaan tilatessa Balans3 Oy:n ylläpitämästä verkkokaupasta.

Ehtoja sovelletaan myös Asiakkaan tilatessa puhelimella, kirjeitse tai muuta etäviestintä käyttäen Balans3 Oy:n tuotteita.

Hinnat

Verkkokaupan hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Hinnat sisältävät ALV:n 24 % ellei toisin mainita. Arvonlisäverokanta muuttuu lainsäädännön muuttuessa.

Ulkomaille toimitettavat tilaukset ovat yrityksille, yhteisöille ja yhdistyksille arvonlisäverovapaita.

Toimitusaika ja –tapa

Tilauksen toimitusaika on yleensä 2 – 5 arkipäivää ja enintään 30 päivää Suomessa ja ulkomaille korkeintaan 60 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta.

Tilaukset toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun osoitteeseen. Kaikki tuotteet pyritään toimittamaan kerralla, jälkitoimituksia pyritään välttämään.

Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomais-toimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa noudattamasta sovittua toimitusaikaa. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.

Maksutavat

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Toimituskulut

Toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan. Toimituskulut määräytyvät toimituspaikan ja tilauksen koon mukaan.

Peruutusoikeus ja palautukset

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteisiin 14 päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin missä se toimitettiin.

Palautuksista on aina sovittava etukäteen verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa. Kuluttaja-asiakas, milloin palautus ei ole toimitettavissa tavanomaisin tavoin postitse ja yritysasiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista, ellei syynä ole tuotteen valmistusvirhe tai Balans3 Oy:n verkkokaupan toiminnasta johtuva virhe.

Reklamaatiot

Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus välittömästi vastaanotettuaan sen. Mahdollisista virheistä on ilmoitettava viipymättä kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa Balans3 Oy:n asiakaspalveluun. Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin kuluttajansuojalain mukaan aikaa ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Tilauksiin tai laskutukseen liittyvistä virheistä on ilmoitettava Balans3 Oy:n asiakaspalveluun.

Balans3 Oy ei vastaa tuotteen ja/tai toimituksen viivästymisestä tai virheestä aiheutuneista välillisistä vahingoista. Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä tilaajalle.

Voimassaolo

Nämä palveluehdot ovat voimassa toistaiseksi. Balans3 Oy:llä on oikeus muuttaa näitä palveluehtoja. Muutoksesta ilmoitetaan Balans3 Oy:n internetsivuilla.

Sovellettava laki ja erimielisyydet

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Turun käräjäoikeudessa. Kuluttajalla on oikeus myös nostaa kanne kotipaikkansa yleisessä alioikeudessa tai saattaa asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.